Tuesday, June 28, 2005

280605

ahad260605
aku ngan eja g PICC job hunt.... ramai giler org nak minta keje.... aku cuma anta resume dan amik test IBM... sbb nak interview pn dah full.... eja g interview MDC internship...

isnin270605
lepas siap buat service call dlm pukul 2 camtu g JAWI amik borang nikah
pastu merayau ker jln brunei survey kedai nak tempah kad kawin!!!! giler arr firsttime aku sampai tempat tue memang syurga printing... tu pun setelah memer aku ajar nak g situ... kata member aku tu tempat printing terbesar d malaysia... harga dier memang murah giler sbb kat kedai ko tempah sebelah dier mesin printing dan kedai2 printing kat pasaraya pun akan tempah kt situ gak

selasa280605
arini takder aper yg best keje cam biase... blk keje g leisure mall.... nak nak tgk movie Initial D kat situ.... tapi takder

No comments:

ceritera