Thursday, March 12, 2009

nota harian

esok last aku kerja sbl aku bercuti seminggu balik Johor. itupun tak nama bercuti gak sbb aku kena buat Preventive Maintenance utk site Johor Port Pasir Gudang.

esok malam aku dah gerak balik kg wife aku kat kg taman rinting Masai. Ada majlis perkahwinan anak saudara wife aku pada hari Ahad 15/03. tapi sabtu 14/03 tghari mak pengantin dah berhajat nak buat majlis potong jambul utk anak kedua aku kyra (aku dah buat pun sbl ni). tp dah hajat org kita ikutkan jer la lg pun bukan kena bayar

harini aku prepare siap2 segala documentation checklist utk dibawa ke Joor Port senang preparekan awal2 lgpun takda kerja lain pun nak buat
PM start hari selasa so isnin sbl tu aku hantar wife n anak2 aku blk kg aku kat pontian sbb adik aku pun baru bersalin dan sedang ber pantang kt rumah kg.

hari jumaat dah kena gerak ke melaka lak ada family day office aku
ok tak planning cuti aku
chow.......

No comments:

ceritera