Monday, February 28, 2011

My Exora - D.I.Y. Tampal Calar

Salah satu keuntungan berforum ialah kita dapat info. Antara info menarik aku dapat, menempek minor calar.
Pertama kene beli set cat dulu kat www.ezytouchup.com . Yang bestnya cat untuk warna Plum Red Exora pun ada dan memang sebijik warna die. Satu set rege die RM63.90. Cara-cara nak guna ada ditulis dalam website tu sekali.

Aku dah beli lama dah cuma tiada masa nak buat lagipun rumah aku rumah apartment lag tambah malas. Hari minggu aku balik rumah kakak ipar rumah teres barulah ada masa nak buat. Ini aku postkan gambar sebelum dan selepas kejadian

Sebelum  
Selepas

Sebelum
Selepas

Sebelum

Selepas
 Memang tempekan tak sehalus macam cart baru. Mungkin aku bukan org yang berseni halus. Tapi asalkan dapat menutup parut aku dah puas hati.


2 comments:

mdshaari said...

Assalam.

Napa ngan exo kau? Calar punca dari apa?

akuamy said...

biasa laa dulu duk kat flat parking double camni la... org tak gesel kita kita gesel org :)

ceritera