Wednesday, May 04, 2011

TDM Radio Communication

Satu lagi jaluran komersial radio ham di Malaysia. Menariknya TDM mempunyai

3 Lokasi Pancar Ulang Seperti Berikut:
1 ) (9MY453) GUNUNG ULU KALI - GENTING  ( 143.0875 )
2 ) (9WD934) GUNUNG TELAPAK BURUK  - NEGERI SEMBILAN ( 143.5125 )
3 ) (9WD540) GUNUNG LEDANG - MELAKA / JOHOR ( 143.5500 )

Ini adalah sbb mengapa aku memilih utk mendaftar di jaluran ini. Bukan ape kalo nak pakai handy dan letak ekor pari (antenna) kat exo aku kena la ada lesen sekurang2nya lesen komersial. Lagipun promosi untuk menjadi ahli dgn harga RM165 sehingga 8hb Mei ni je. Selepas ini perdaftaran baru akan dikenakan RM265.
Aku dah terasa bagaimana keadaannya jika berkonvoi xda handy ni. Jadi aku xmau lepaskan peluang ini dgn mendaftar di jaluran TDM. Lagipun memang area yg dia cover adalah area yg selalu aku akan pergi pun... 

2 comments:

mdshaari said...

Betul tu aku pun setuju ngan pendapat akuamy82 aka babah khalilah khaira khalis.

Jaluran Tango Delta Mike

November 52 Novenber 52, November 41 standby...hehehe

Unknown said...

mcm mne nk daftar nie..klau are pantai timur mcm mne??

ceritera