Monday, March 19, 2012

Hot Air Ballon Putrajaya 2012

Sabtu 17Mac2012 pertama kali aku g ke acara Hot Air Ballon kt Putrajaya. Aku g petang dalam kul 5pm. Jalan jem giler nk ke tempat acara. kereta dah byk yg parking kt tepi2 jalan. Beginilah rupanya suasana kt Hot Air Ballon punya lah ramai org. Pusing punya pusing dah lebih sejam dpt gak parking kt tepi jalan itu pun agak jauh gak nk berjalan ke tempat acara.

Aku sampai ke tempat kejadian dlm 6 lebih. Nasib kitaorg memang baik sampai2 jer ada belon yg tengah dinaikkan. Kalo tak jenuh aku nk menkawab kt anak2 aku "Mana belon, mana belon". Aku pun first time dalam hidup tgk belon panas ni dari dekat. Selalu tgk TV dan internet jer...
Kitaorg blk masa dah nk maghrib jadilah dapat tgk tak perlu nk tunggu sampai malam. Lagipun ramai sgt org. Sbb mlm tu ada acara bunga api. Tp bila dah tgk ramai sgt xjadi la aku nk tunggu.

Gambar aku tak amik sbb kamera lupe bwk cuma ada snap guna hp wife aku.. Nanti lah aku upload sini

1 comment:

mdshaari said...

TAK PERCAYA SELAGI TAK ADA GAMBAU NYA HEHEHE.

ceritera