Friday, June 27, 2014

EOCM - Sambutan Ulangtahun ke 5



Sabtu lepas berlangsung sudah sambutan ulangtahun ke 5 Kelab Exora Malaysia (EOCM) di Puteri Resort Ayer Keroh Melaka.
Seramai lebih kurang 200 ahli berkumpul di malam dinner yang diadakan malamnya
Seperti biasa luck aku masih ada tahun ni aku menang voucher penginapan 2 hari 1 malam ni resort yang sama yang boleh diguna dalam masa 3 bulan. Aku tak tebus terus sebab isnin anak aku sekolah lagpun Ahad pagi2 aku dah gerak balik sebab anak aku ada aktiviti kat sekolahnya



Di malam dinner juga disampaikan sekali kad kehahlian kelab dimana ia adalah kad touch n go yang diprint dengan no kenahlian kita. Jadi ia adalah bukan sekadar kad biasa tapi kita boleh guna disemua tempat yang boleh guna touch n go.



Sedikit gambar kenang-kenangan

















No comments:

ceritera