Friday, November 19, 2010

Booking Exora

Pikir punya pikir akhirnya aku memilih utk membeli Proton Exora. Ada aku kesah orang nak cakap ape. Yang penting aku nak beli MPV baru bukan second punya dan aku mampu bayar bulan2. Paling best kat opis aku ada oorg kutuk2 aku beli aku cakap nak beli Exora tapi diri sendiri kereta pun susah nak bayar bulan2, banyak komplen macam diri tu mampu nak pakai MPV yg lain yang ternyata lagi mahal.

Melihatkan ruang dalaman yg luas drp MPV lain dan aircond yang dipasang sebelah penumpang menguatkan lagi pilihan aku.
1.6? aku beli utk bawa family bukan utk racing nak laju2 pun speed limit highway malaysia 110km/h jer kan. Tak pickup? Diorg dah panjat Genting takda masalah pun.

Akhirnya selasa sebelum Raya Haji aku gagahkan diri utk menempah sebiji Exora Merah MLine Manual. Aku tak suka auto lagipun manual lg jimat minyak dan lebih pickup. Dokumen semua aku dah bagi tunggu call dari bank je.
Kita tunggu kesudahan penantian ini.

No comments:

ceritera