Tuesday, February 04, 2014

Jalan2 Cari Makan Johor Baru

Kali ni balik Johor aku ada target. Nak makan makanan yang dikatakan famous kt JB tapi aku xpernah g makan. Makanan itu adalah kacang pool dan Mee Rebus Tulang ZZ.
Pada hari sabtu 1 Feb 2014 impian aku terlaksana dimana aku dapat makan dua makanan ni sekaligus dalam satu hari. Terima kasih ada adik aku yang sudi bawa aku ke dua2 kedai makan ini.
Pagi2 kami sarapan ni kedai makan Kacang Pool kt sebelah Balai Bomba Larkin

Kacang Pool

Kacang Pool bersama Air Bandung Special

Tengahari pula walaupun xberapa nak tengahari sebab dah pukul 2.30 petang kami makan Mee Rebus Tulang ZZ. Mee rebus terbaekk di JB kat Restoran Sup Tulang ZZ di Jalan Petri JB

Mee Rebus TUlang ZZ

Macam orang mengidam pulak kan. Tapi peduli apa jangan orang kata nanti orang johor xpernah makan makanan terbaek di tempat sendiri. Hehehehehe



No comments:

ceritera