Wednesday, February 12, 2014

Mesyuarat PIBG SK Bdr Tasik Selatan

Sabtu lepas first time aku pergi mesyuarat PIBG sekolah anak aku kt SK Bdr Tasik Selatan. Tahun lepas xsempat nak pergi lupa sebab apa tapi mesti aku ada kerja masa tu kalo tak aku dah pergi.

Macam biasa sesi ucapan, cadangan, semak penyata, pembubaran AJK dan lantikan baru. Tapi yang best last sekali ada sesi cabutan bertuah.

AJK PIBG tahun lepas dilantik semula atas pekhidmatan cemerlang mereka dimana meraka telah dapatkan laluan berbumbung pejalan kaki diluar pagar sekolah dan jalan turap tar yang baru di dalam kawasan sekolah...

Tak sangka pulak aku pun menang cabutan bertuah berupa sebuah lampu meja

Dewan terbuka SKBTS

Laporan Mesyuarat

Hadiah cabutan bertuah aku

Yuran PIBG yg telah dipersetujui

No comments:

ceritera