Monday, April 18, 2011

Trip Kota Kinabalu 2011(Day 1)

3April2011
Pagi2 satu group 2 family telah berlepas pada pukul 07:00 am dan dijangka sampai pukul 10:00am. Mereka akan disambut owner kereta sewa yg aku telah tempah awal. Aku pulak sampai berlepas jam 09:30 dan tiba di KK jam 12:00 dan disambut oleh yob4ever dgn exorannya. Aku diberitahu mereka yg sampai awal tak pergi mana2 cuma checkin bilik apartment terus.
Setelah aku sefamily letak beg kitaorg naik satu urvan pergi makan tghari, isi minyak diesel RM60 dan lepas tu pergi ke muzium Sarawak. Agak tidak bernasib baik sebab muzium separuh dalam renovation so kitaorg cuma bayar RM1 drp yg sepatutnya RM2. Selain pameran dalam muzium ada pameran rumah panjang di luar muzium.
Balik drp muzium kami ke Menara Tun Mustapha, balik ke pekan KK semula dan beli makan malam di pasar tepi laut.
Malam masing2 dah penat. Budak2 pun tidor awal. Aku dan sorang lagi suami opismate wife aku (Cenor) pergi jalan2 kat bawah ke pasar filipina dan pasar malam api-api. Cuma jalan kaki jer dari Marina Court tu. Lepas tu blk apt tgk Anugerah Bintang Popular

No comments:

ceritera