Monday, May 27, 2013

Trip to USS - Dalam USS



Disebabkan kitaorg sampai awal kitaorg g duduk dalam cafe kt luar USS dulu. Lagipun cuaca hujan lak aritu. Rugi gak separuh hari sebab xboleh nak main permainan dalam hujan. Nak jalan pun terhad dgn memakai poncho S$3 satu.
Untuk budak2 bermain die ada ukuran ketinggian. Mana yang xlepas diorg masih boleh bermain tapi dgn ditemani ibubapa/penjaga. Oklah tu drp xdpt masuk terus. Jadi bagi aku berbaloi gak masuk bawak kanak2 walaupun ketinggian anak aku yang ke2 tu memang xlepas.
Banyak juga permainan yang boleh diikuti kanak2 walaupun diorg totally xboleh nak main roller coaster yg khas utk dewasa. Cuma aku malas nak main permainan yg terpaksa basah jd kitaorg xmain yg itu.
Paling lama aku terpaksa tunggu ialah masuk kt Transformers. Yang ni aku dan anak sulong aku jer masuk. Sebab anak ketiga dan kedua langsung xboleh masuk jadi wife aku kene tunggu kat luar sambil tu diorg g ke permainan lain.
Secara keseluruhan memang puashati bermain didalam USS walaupun bayar mahal. KEbanyakan permainan  anak aku berumur 3-7 tahun ni boleh bermain dengan puas. Lain kali datang membawa baju tukar supaya bleh main permainan air pulak. Xbyk pun permainan air ada dalam 2-3 jer.
Kalau boleh pergi awal2 pagi jam 10 di hari cerah supaya boleh bermain kesemua permainan sebab ada gak permainan yg aku xdpt main disebabkan kesuntukan masa. USS tutup jam 6ptg.

Ni antara gambar sempat aku snap lain byk kt hp wife aku





























No comments:

ceritera